= INFORMACJA DLA ODWIEDZAJĄCYCH =

Blog powstał 30 sierpnia 2012 roku wraz z pierwszym postem. Znajdziecie tu głównie informacje o japońskim muzyku alternatywnym, Takahashi Yu. Jest to postać żywcem wzięta z ulic tokijskiej shibuyi, znana w Japonii ze swojego oryginalnego głosu i nieskazitelnej dykcji. Jego domeną jest muzyka alternatywna z nieodłącznym brzmieniem gitary akustycznej. Po więcej informacji odsyłam do "MENU" po prawej stronie.

- Sakura Otori -

11 września 2013

Nagoya Duet - Hiroshi & Kanade

O tych dwóch panach wspominałam już w innym poście. Moje zamiłowanie do akustyka ma się bardzo dobrze, więc naturalnie, że ich muzyka wpadła mi w ucho od momentu kiedy pierwszy raz przypadkiem natrafiłam na ich profil na youtubie. Nie tak dawno, bo jakieś pół roku temu jednemu z wokalistów urodziło się dziecko. Nie pytajcie skąd wiem, po prostu zawsze mam oczy szeroko otwarte i w znajomych ich profil na facebook'u.




Nie wszystkie utwory są ich autorstwa. W większości śpiewają covery, jednak zupełnie mi to nie przeszkadza. Gdyby nie ich muzyka nie znałabym większości tytułów, które znam teraz. Grają i śpiewają utwory największych sław japońskiej muzyki: Mr. Children, One of Rock, Takahashi Yu, X-Japan i wielu innych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz