= INFORMACJA DLA ODWIEDZAJĄCYCH =

Blog powstał 30 sierpnia 2012 roku wraz z pierwszym postem. Znajdziecie tu głównie informacje o japońskim muzyku alternatywnym, Takahashi Yu. Jest to postać żywcem wzięta z ulic tokijskiej shibuyi, znana w Japonii ze swojego oryginalnego głosu i nieskazitelnej dykcji. Jego domeną jest muzyka alternatywna z nieodłącznym brzmieniem gitary akustycznej. Po więcej informacji odsyłam do "MENU" po prawej stronie.

- Sakura Otori -

12 maja 2015

Powrót + kilka nowości

Dawno mnie tu nie było, ale powracam z wielkim hukiem - zarówno na bloga o TY, jak i na skośnookiego kocura. Od momentu kiedy byłam tu ostatni raz wiele się zmieniło - Takahashi wydał najwspanialszy album pod słońcem, a teraz w czerwcu pojawi się jeszcze lepsza płyta, którą promuje radosny utwór "Ashita-wa kitto ii hi-ni naru". Możecie posłuchać go poniżej.

(podoba mi się okładka ^^)

Chociaż wcześniej nie miałam czasu na bloga, nie oznacza to, że nie miałam czasu na muzykę TY. To byłoby niemożliwe dla takiej zatwardziałej fanki jak ja! Tak więc po tym, jak tu wróciłam zamierzam nadrobić pisanie wszystkich postów. Dzisiaj niestety jestem już umówiona i brakuje mi czasu, jednakże niedługo pojawię się tu znowu. Póki co miłośników TY zapraszam do polubienia grupy na facebook'u - https://www.facebook.com/groups/1610102275890514/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz