= INFORMACJA DLA ODWIEDZAJĄCYCH =

Blog powstał 30 sierpnia 2012 roku wraz z pierwszym postem. Znajdziecie tu głównie informacje o japońskim muzyku alternatywnym, Takahashi Yu. Jest to postać żywcem wzięta z ulic tokijskiej shibuyi, znana w Japonii ze swojego oryginalnego głosu i nieskazitelnej dykcji. Jego domeną jest muzyka alternatywna z nieodłącznym brzmieniem gitary akustycznej. Po więcej informacji odsyłam do "MENU" po prawej stronie.

- Sakura Otori -

8 października 2012

Superfly - Kagayaku Tsuki no Yoni

Chciałam zwrócić Waszą uwagę na zupełnie nowy dla mnie zespół pod skrzydłami Warner Music Japan, jakim jest Superfly. Rozpoczęli swoją karierę już w 2008 roku wydając pierwszy swój album, lecz będąc trochę brutalna, nie to mnie interesuje. Ostatnio obłędnie oglądając Sumer Rescue ogromnie spodobała mi się piosenka przewodnia właśnie w wykonaniu tegoż zespołu.


Superfly - Kagayaku Tsuki no Yoni

TŁUMACZENIE PL: 
Harumi
 (lizards@DEEP)

"Nie ważne jak bardzo jestem wdzięczna, to i tak za mało.
Spoglądam na Ciebie całym sercem.
Kąpiąc się w promieniach słońca czuję się jak księżyc na nocnym niebie.
Ja, która wędrowałam, chowając się w chmurach
zostałam porażona Twoim światłem, a samotne serce,
które zamknęłam, otworzyło się.
Złapałeś mnie - Ty, z niezawodnym sercem, silnym, godnym zaufania.
Jestem pewna, że dlatego iż Cię spotkałam mogłam stać się szczera.
Jestem w stanie zrozumieć miłość,
lśnię dając blask wszystkim ludziom na świecie.
Jak księżyc na nocnym niebie, ciekawe,
czy mogą zobaczyć mnie tak bardzo błyszczącą.
Stałam się silna, nie ucieknę, ponieważ chce się z Tobą śmiać.
To dziwne, prawda?
Gdy powiedziałeś mi "żegnaj" mogłam się uśmiechnąć,
chociaż w środku płakałam.
Dziękuję.
Więc kiedy nadejdzie bolesna chwila, ochronię swoje światło.
Chcę tam być dla kogoś, żyć dla kogoś.
Jestem pewna, że dlatego, iż Cię spotkałam mogłam się odrodzić.
Jestem w stanie zrozumieć miłość, jestem szczęśliwa.
Jestem nieporadna, a że światło nadal jest małe proszę,
 już zawsze mnie obserwuj.
Już wiecznie.
Te uczucia w moim sercu powtarzają mi bez końca,
że Ci dziękują za to, że pozwoliłeś im wzlecieć."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz