= INFORMACJA DLA ODWIEDZAJĄCYCH =

Blog powstał 30 sierpnia 2012 roku wraz z pierwszym postem. Znajdziecie tu głównie informacje o japońskim muzyku alternatywnym, Takahashi Yu. Jest to postać żywcem wzięta z ulic tokijskiej shibuyi, znana w Japonii ze swojego oryginalnego głosu i nieskazitelnej dykcji. Jego domeną jest muzyka alternatywna z nieodłącznym brzmieniem gitary akustycznej. Po więcej informacji odsyłam do "MENU" po prawej stronie.

- Sakura Otori -

21 czerwca 2013

Mr. Children - 365日 cover

Natknęłam się na naprawdę piękny cover mojej ulubionej piosenki Mr. Children śpiewany przez dwie Japonki obdarzone pięknymi głosami. Mam nadzieję, że ten wzruszający utwór poruszy wasze serca.


Coveru tejże piosenki podjął się również znany japoński aktor (jeden z moich ulubionych) Sato Takeru. Okazuje się, że ma on bardzo ładny głos, czego kompletnie nie rozumiem bowiem kiedy grał główną rolę w ekranizacji mangi i anime BACK: Chop Mongolian Squad przez cały film jego głos jest wyciszony.


Przy okazji chciałabym Wam pokazać utwór, który podbił moje serce od pierwszego usłyszenia. Dziewczyna ma naprawdę ładny głos, a piosenka jeszcze lepiej brzmi.


A co do TY to grzecznie czekam na trzeci pełny album. 

1 komentarz: