= INFORMACJA DLA ODWIEDZAJĄCYCH =

Blog powstał 30 sierpnia 2012 roku wraz z pierwszym postem. Znajdziecie tu głównie informacje o japońskim muzyku alternatywnym, Takahashi Yu. Jest to postać żywcem wzięta z ulic tokijskiej shibuyi, znana w Japonii ze swojego oryginalnego głosu i nieskazitelnej dykcji. Jego domeną jest muzyka alternatywna z nieodłącznym brzmieniem gitary akustycznej. Po więcej informacji odsyłam do "MENU" po prawej stronie.

- Sakura Otori -

19 lipca 2013

Wielkie poszukiwania

Zgłaszam się do Was z pomocą. Postanowiłam "odszukać" stare płyty Takahashi Yu, jeszcze z przed jego wstąpienia do Warner Music Japan. Zaczęłam szukać po tytułach na youtubie i w googlach, lecz chyba powinnam zacząć od poprzedniej agencji - Amuse. Wiem, że płyty muszą być gdzieś w internecie i to pochowane, bowiem widziałam że kilka internautów miało je nagrane na własne płyty. Chwilowo, przede wszystkim zależy mi na pierwszym jego albumie wydanym z Amuse w lutym 2002 roku - Sepia. 



SEPIA:
Luty 2002

1. Intro
2. 弱虫
3. Blue
4. Lonley
5. ある日 (takie trochę regge ^^)
6. 雪の雫
7. 流浪
8. Flower
9. Melody
10. Ending


16 maja 2007:

1. 鴉
2. 運命の何某
3. メロディ
4. 都会の鼠
5. ハニー
6. 蒲公英
7. 誰もいない台所
8. 性
9. 正しい暴力
10. ブルー
11. 友へ


Agura 
2008

1. 駱駝
2. こどものうた
3. 友へ
4. 線
5. 好きだった
6. Lonley
7. 恋する悪魔
8. 泣き虫空に可愛い傘
9. メロディ

Wszystkie trzy płyty można kupić TU lub TU. Jednakże pracodawca jakoś nie wypłaca mi w jenach, więc pozostaje mi albo znaleźć te utwory w internecie do ściągnięcia, albo gdzieś w sklepie internetowym, gdzie będą do kupienia w miarę moich możliwości. Ech .. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz