= INFORMACJA DLA ODWIEDZAJĄCYCH =

Blog powstał 30 sierpnia 2012 roku wraz z pierwszym postem. Znajdziecie tu głównie informacje o japońskim muzyku alternatywnym, Takahashi Yu. Jest to postać żywcem wzięta z ulic tokijskiej shibuyi, znana w Japonii ze swojego oryginalnego głosu i nieskazitelnej dykcji. Jego domeną jest muzyka alternatywna z nieodłącznym brzmieniem gitary akustycznej. Po więcej informacji odsyłam do "MENU" po prawej stronie.

- Sakura Otori -

23 grudnia 2013

Notka świąteczna z Takahashi Yu

Ostatnio przeglądałam sobie twittera i znalazłam coś hmmm ... ciekawego i na pewno świątecznego. Japońscy fani TY nie próżnują. Swoją drogą ... Znalazłam też zdjęcie TY z nagą klatą i hmmm ... przemilczę to. Naprawdę. Chociaż chyba wolałabym tego nie zobaczyć - ostatnio za dużo naoglądałam się napakowanego So Ji Sub'a a pomiędzy nimi jest prawdziwa "world of difference". 


Mniejsza o to. Nie chodzi o wygląd, chodzi o muzykę. A rozczarowanie pozostaje rozczarowaniem. Tak czy inaczej. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku fanom Takahashi Yu!

I bonus. Pokochałam zdjęcie poniżej. Takie takahashiowskie ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz