= INFORMACJA DLA ODWIEDZAJĄCYCH =

Blog powstał 30 sierpnia 2012 roku wraz z pierwszym postem. Znajdziecie tu głównie informacje o japońskim muzyku alternatywnym, Takahashi Yu. Jest to postać żywcem wzięta z ulic tokijskiej shibuyi, znana w Japonii ze swojego oryginalnego głosu i nieskazitelnej dykcji. Jego domeną jest muzyka alternatywna z nieodłącznym brzmieniem gitary akustycznej. Po więcej informacji odsyłam do "MENU" po prawej stronie.

- Sakura Otori -

9 lipca 2013

TY "No ni Saku Hana ni Naru Made" PL

TŁUMACZENIE PL: Sakura Otori

[Niestety nie znalazłam oryginału, możecie posłuchać go w zakładce "Download"
po ściągnięciu singla. Wyżej podałam dość przyzwoity cover].

"No ni Saku Hana ni Naru Made"


Chcę Cię zobaczyć
Chcę usłyszeć Twój głos
Czym się martwisz?
Co sprawia Ci przyjemność?

Chcę, żebyś się uśmiechnęła
tam znajdziesz swoje szczęście
Pobierz tego wielki posmak, nawet jeśli tylko raz
chciałbym, żebyś potem podzieliła się tym z kimś jeszcze.

To nie jest wystarczające, zrekompensujemy Ci to.
Ludzie pokazują wzajemną sympatię
A my wspinamy się dla tego samego powodu.
Kiedy spotkamy się przez przypadek, w tej pięknej scenerii
Chcę Ci coś pokazać.

W tym samym czasie, ciepło tego samego wiatru
Chcę się tym podzielić, nawet jeśli to tylko trochę samych tych uczuć
Jak dużo łez muszę uronić, dopóki mój smutek stanie się kwiatem, który rozkwita w polu?
To będzie bolało trochę bardziej, prawda?
I wewnątrz tego bólu, będę w stanie mocniej się uśmiechnąć, czyż nie?

Kiedy ludzie wzajemnie chwytają się za ręce
Kiedy wzajemnie czują swoją skórę
To wtedy po raz pierwszy uzyskują prawdziwe uczucie czyjegoś ciepła i czułości
A kiedy to tracą
Kiedy staje się to wspomnieniem
Zdaje sobie sprawę, że wszystko co było dla mnie po prostu normalne
tak naprawdę było wyjątkowymi rzeczami, które mnie wspierały.

Bycie samotnym i przerażonym jutrem
Ludzie stają się między sobą intymni i dla tego
samego powodu, zaczynamy w siebie wątpić

Jeśli jedno z moich życzeń mogłoby się spełnić
Chciałbym żeby spełniły się Twoje marzenia.
Chciałbym żebyś nadal wierzyła
Chciałbym, żebyś wiedziała, że nie ma nic co idzie na marne
Chciałbym, żebyś myślała "Jestem szczęśliwa, że urodziłam się na tym świecie"
Nawet jeśli uronisz łzy, nawet jeśli wzrośnie liczba Twoich blizn
w środku tego wszystkiego, chcę, żebyś się uśmiechnęła.

Dopóki mój smutek stanie się kwiatem, który rozkwita na poli.
Jak długo jeszcze możemy się uśmiechać?
Jak długo jeszcze będziemy trzymać swoje dłonie?
Ile jeszcze nasion szczęścia damy radę zasadzić?
Jak jeszcze bardziej możemy się kochać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz