= INFORMACJA DLA ODWIEDZAJĄCYCH =

Blog powstał 30 sierpnia 2012 roku wraz z pierwszym postem. Znajdziecie tu głównie informacje o japońskim muzyku alternatywnym, Takahashi Yu. Jest to postać żywcem wzięta z ulic tokijskiej shibuyi, znana w Japonii ze swojego oryginalnego głosu i nieskazitelnej dykcji. Jego domeną jest muzyka alternatywna z nieodłącznym brzmieniem gitary akustycznej. Po więcej informacji odsyłam do "MENU" po prawej stronie.

- Sakura Otori -

14 sierpnia 2013

ROCK IN JAPAN FES 2013


03.0.2013 roku Takahashi Yu wystąpił drugiego dnia na Rock in Japan FES 2013. Wykonał cztery swoje utwory z różnych albumów. Jako pierwszą piosenkę zaśpiewał "Hachigatsu Muika" (napisy polskie), następnie rozruszał tłum obłędnym "Naguko ha Ine ga" z płyty "Break my Silence", potem jeden z utworów z pierwszej płyty stworzonej z Warner Music Japan i na koniec "Sora no Shita".


Troszku okulary mu zaparowały na scenie.

Byłam nieco zdziwiona reakcją tłumu. Dawno nie widziałam, żeby wstrzemięźliwi zwykle Japończycy tak dobrze bawili się na koncercie "nie-idola boysband'u". No ale cóż... TY to czysta charyzma i świetny wokal! 

Swoją drogą trochę współczuję muzykom. 
Ile oni się nie napocą na jednym koncercie ... 
Całą cysternę mogliby wypełnić. ^^

1 komentarz:

  1. Takahashi Yu? Gdzieś to słyszałam ... tylko gdzie?
    Weszłam na youtube i sprawdziłam jego piosenki, żadnej wcześniej nie słyszałam >.< sama się dziwie, bo on ma taki słodziutki głos~! Jego styl śpiewania jest podobny do osoby, która śpiewa ending 2 w Sekaiichi Hatsukoi (niestety nie pamiętam jak tamta osoba się nazywa ;c)
    ~*~
    Ano, właśnie weszłam na Twój profil bloggera i masz rację: mieszkamy koło siebie, nawet mamy tyle samo lat xD

    OdpowiedzUsuń